Hundrastgård

Halli hallå!
Helgen gick fort som vanligt. Nu är de plusgrader ute så hoppas att snön försvinner snart :) Jaa, jag vet det är bara Januari.. men man får drömma lite ;)
Igår så åkte vi till en stor rastgård som finns här i Jönköping. Carlos bästis var såklart med. Plus så kommer de ju en massa andra hundar också. Va en liten 4 månaders valp där. Carlos är jätte duktigt, leker försiktigt och lägger sig i underläge på rygg och ligger där och busar. Vilken kille haha ;)
Rocky blev helt besatt av den lilla valpen så tillslut fick ingen komma nära den lille för då sa rocky ifrån "han är min" Konstig kille .. 
 
 
 
 
Vad Carlos gör ? Inte en janne, stretchar lite kanske ;)
 
En herre som mer än gärna vill komma upp i soffan.
 
Puss på dig!
 
Bebis var bebis :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0