Då var de dags igen..

Hallå!
Då var det tisdag igen, hundkurs står på schemat. Inte lika kallt som förra gången så idag kör vi inte på någon kramp i tassarna eller liknade, visst carre :)
När denna kursen är slut så ska vi förmodligen gå på en aktiveringskurs, lägga spår och sådant kul. Och då är de även våååååååår. Skönt att slippa träna med honom och känna sig som en michelingubbe, orörlig alabama! 
 
Igår så tog jag en powernap i soffan. Carlos får inte vara i soffan, vilket han vet mycket väl. Jag vaknade av att Carlos snarkar sjukt högt SITTANDES I SOFFAN. Han sov alltså sittandes ... 
Innan jag skrämde vettet hur honom så var jag tvungen att ta en bild.
 
"Om jag inte lägger mig ner så vaknar hon säkert inte Zzzz"


Kommentarer
Ulrika Grabies

haha *tokgillar*

2013-02-11 @ 15:58:11
URL: http://bloggen.rusticdream.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0