Kanon helg

Hejsan!
 
I helgen har det varit kanon väder, så vi har hängt på landet. Varit i skogen i flera timmar, lagt spår, solat och grillat och bara haft det satans gött. Carlos har suttit i linan på föräldrarnas trädgård och solat och njutit heela helgen. Mer såna helger tack :)
Jag har gått och blivit sjuk.. Så idag kunde vi tyvärr inte åka till aktiveringskursen. Men men that's life. Carlos har sovit hela dagen. Han har nog schleten efter helgen. Väldigt skönt eftersom jag har legat i sängen hela dagen och orkar inte med något stoj eller stimm så matte är väldigt glad att han är på softhumör! :)
 
Duckface and retardface ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0