Dagen har kommit..

Hejsan hoppsan!
Dagen har då kommit när Carlos inte längre får plats på vår hallmöbel. Han är lite smått irriterad eftersom han själv inte förstår sin storlek.
Denna bilden togs igår..
 
Och denna bilden togs idag. Surt för dig Carlos :)
 
Idag så har Carlos visats sin tonårssida mer än någonsin. På morgon promenaden så va han extrem. Om jag gick åt ett håll så skulle han gå åt det andra hållet. Tillslut så gav jag mig för jag orkade inte bråka (jag vet att det är fel, men jag orkade verkligen inte när humöret håller på att spricka). Då banne mig så skulle han gå åt de första hållet jag vill först.... Sen tillslut så vägrade han gå. Han stod bara helt stilla och gjorde sig väldigt stabil och vägrade ge med sig. Jag tänkte, jag släpper kopplet och går själv, för då vet jag att han hade följt efter men vill dock inte göra de här på torpa med tusen andra hundar och tusen männsikor.
Det gäller att ha tålamod med en unghund vill ja lova! Att retas är bland det roligaste han vet. 
 
När han sen inte fick gå och gömma sin pinne då blev han sur.. Skyll dig själv herrn ;)


Kommentarer
Josefin

Min vovve har också kommit in i det stadiet nu. x)

Svar: Man blir ju helt tokig på dom :)
Nina

2013-03-23 @ 22:07:07
URL: http://www.Chinchillahund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0