Glömde..

Hej!

Igår när jag skrev lite vad som hade hänt så glömde jag ju det viktigaste, Carlos har fyllt år !!! Den 1 april så fyllde grisen hela 1 år :) Jag var dock inte hemma tyvärr, var ju i NY så det blev ingen falukorvstårta som jag hade tänkt att baka men sambon gav honom ett lyxben ;) Han får vänta tills han fyller 2 år, då blir det tårta!
 
Kan ju berätta lite om aktiveringskursen som startade igår. Vi körde eftersök med hundarnas matte eller husse. Vi la lite små spår med leksaker som dom skulle hitta och sen lämna den till husse/matte. Vi satte dit godisar i ett träd som hundarna sen fick söka igenom. Oså körde vi lite teori men det gillar inte våra kursledare att göra så vi var mest i skogen haha dom är helt underbara, två systrar som hackar på varandra hela tiden ;)
 
Fick en gulle bild på grisen när jag var i NY. Då saknade man bebis ännu mer :)
 
En sak jag kom på, eller kom på och kom på men man blir ju van när man har en stor hund. Man tänker att han är la inte så stor vad snackar folket om. Som sagt man blir van. MEN när jag kom hem efter bara 1 vecka och fick syn på Carlos så tänkte jag h... vad stor han är. SHIT nu förstår jag när folk hajjar till och kollar en extra gång " går hon med en kalv, häst eller hund?!" haha nää så farligt är det inte men typ ;) Lite och ta i när man gosar OCH busar, så det ska va helt enkelt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0