Härliga vardag

Hej!
Det har inte hänt för mycket de sista dagarna.
Carlos rök ihop med en hund för första gången i hundrastgården. Vi visste inte ens att han kunde säga ifrån. Han har alltid bara lagt sig i underläge och låtit alla hundar göra precis vad dom vill med honom. Om någon hund har blivit arg på honom så har han bara gått därifrån och lekt med sig själv i ett hörn en stund haha. Men icke denna gången då small de. Den hunden hade varit på Carlos två gånger innan de smällde så Carlos fick väl nog. Men inget hände som tur var. Puuh. Jag hann tänka i några sekunder "Djursjukhuset nästa" Men jag är en mes, i know ;)
 
Mys
 
Hejhej
 
Varför bara ha en leksak i munnen när man kan ha två?!
 
Vi hittade en leksak som han inte har lyckats ta sönder ännu.. 24 timmar har gått hitills. GREAT!
 
Klättra på en STOR snöhög var måndagens kvällsnöje! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0