Glöm inte bort mig

Hej!

Ikväll så har vi suttit i soffan hela kvällen. Härligt! MEN vi glömde en detalj. Carlos pläd låg inte på sin plats i vardagsrummet utan den låg i hallen. Plötsligt så kommer Carlos släpande på sin pläd och lägger den där den ska vara medans han sen lägger sig på den och somnar. Tur att någon har koll på läget hemma iaf :)
 
Igår så la jag mig i ett bad. Precis när jag hade lagt mig till rätta så kommer denna retstickan in i badrummet..
 
"Du ska inte bada nu. Se så, kom upp nu och jaga mig, för jag vet att jag inte få ha denna skon"
 
Åhhååååå tänkte jag ....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0