En trött Carlos

Godförmiddag!
Då var de lördag, härligt!  
Carlos är ett stort matvrak, inget snack om saken. Men nu äter han inte sin frukost. Har varit så ett par dagar. Då tar vi bort maten så får man vänta på kvällsmaten istället. Under dagen går han och sätter sig vid matskålen och dreglar. Först var jag rädd att han var sjuk. Men har pratat med lite hundkunniga människor och de säger att de kan vara för han är unghund. Mycket hormoner i kroppen, någon tik i området som kanske har börjat löpa m.m. Dom första dagarna han inte åt så satte vi ner maten ca 2 timmar senare, då gluffsade han i sig de direkt.. Trotsar kanske. Om det fortsätter även om några dagar då ringer jag veterinären och rådfrågar ;) Han är ju som sagt min bebis!! 
 
Godmorgon sunshine! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0