Unghund

Hallå hallå!
Ja Carlos är ju unghund.. Vi har haft ganska tur att han inte har tagit sönder så mycket grejer. Visst om han hittar en penna så tuggar han sönder den och sånna små saker. Men han har aldrig förstört något stort sådär. Vi har alltid sagt att Carlos är så duktigt och varit lite kaxiga över de. Tji fick vi. Igår så tog han sönder min internetdosa , visst det är inte så jobbigt att gå till banken och skaffa en ny. MEN jag fick precis en bild ifrån sambon.. Dom svarta lådorna som vi har i vår hylla (se bild) så har jag massa kort, grejer jag har fått, alltså en massa minnen... Men dom minnena är nu bara ett minne blott ! Skit hund haha!

 

 



Kommentarer
Ulrika

Det där kommer både ifrån hans mor och far...att tritessbita lita. Teea småäter oftast på saker som kostar nada medan Sato gav sig på att sno bullar, kakor ah och bet sönder soffan en gång *grr*

Svar: Hehe ahh även om deras leksaker ligger 30 cm ifrån så tar dom ju inte dom. Allt man inte får bita på är ju de som är roligt att bita på ;) oh nej! Att komma hem och se att soffan är förstörd förstår jag inte är de roligast att vara med om..
Nina

2012-12-16 @ 16:08:44
URL: http://www.rusticdream.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0