Söndag

Hej!
Idag så har jag legat i sängen nästan hela dagen. Har varit på toa stora delar av natten ... var rädd att det var vinterkräksjukan eller något liknade men mår bättre nu så tror de bara va något annat skit. Men är fortfarande inte helt hundra. Så Josef och Carlos har varit på middag hos Josefs föräldrar medans jag bara har legat. Men dom hade med sig en god matlåda hem så jag blev nöjd. Nu så har vi söndagsmys. Ligger i soffan och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" Och som vanligt så gör Carlos allt för att få komma upp i soffan. Nu ska jag fortsätta att ligga som en död fisk i soffan. 
Hejdå!
 
"Får jag hoppa upp?" NEJ! "Får jag ligga med frambena uppe då?" NEJ!
 
DÅ BLIR JAG JOBBIG ISTÄLLET ;) nananannanaaa !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0