Skogen

Hallå Hallå

Idag gick Carlos, jag och min pappa en jätte lång promenad i skogen. Carlos bara älskar snön. Han gräver, skuttar och springer det fortaste han bara kan ( vilket inte är så fort ) men det ser vääldigt kul ut ;) Sen springer han 10 meter i förväg sen vänder han tvärt och springer allt vad han har in i mig och sen tillbaka igen, skit stolt. Tokig kille ;)
När hundar iaf Carlos är ute i skogen så ser man hur lycklig han är. Då blir man själv lycklig ;) Sen när man börjar närma sig bilen och när han sen ser den så blir han inte lika glad. Då vill han helst inte hoppa in i bakluckan, då sätter han sig ner och kollar på en " Snälla en liten runda till "
Nu blir de körv och peppakakor, inte för Carlos del men för min ;) Hajhaj!
 
 
 
Lite bilder från skogen idag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0