Landsjön

Tjenare!
Då har jag och Carlos anlänt tillbaka till civilisationen igen ;) Det har varit mycket trevligt hos mamma och pappa som vanligt i Landsjön. Vi har varit ute i snön och gått i skogen. Vi hälsade på kossorna men det gillar inte Carlos. Han kollar lite snabbt på dom sen springer han med huvudet i marken fort förbi dom. Han är inte så tuff som han ser ut, mesen ;) Snön var så hög i början så jag sjönk ner så djupt så snön var ända upp till knäna, hualigen vad jobbigt det va. 
 
Jag hoppas att inom snar framtid att vi kan flytta till ett litet hus. Så Carlos kan få en liten trädgård att hoppa runt i. Sola och jaga fåglar på sommaren och busa runt i snön på vintern. He loves it!
Bakningen gick kanon fint, GÖTT med julgodis eller!!! Ska äta så jag rullar fram sen ;)
Nähä om man ska ut på en nattpiss och sen krypa ner till kojs och sätta på en film.
Som vanligt så kommer det lite bilder, enjoy ;)
Hejhej!
 
 
 
Finns inte så mkt att kolla på rätt ut i skogen mer än..... träd! Men han gillart ;)
 
Turkiskpepparknäck. Gissa vem jag hade bredvid mig hela tiden ?;)
 
"Då ska vi se vilken jag ska ta .."
 
"Äh, jag hämtar ganska många ... Men det är så tråkigt när dom sen går sönder. Men då hämtar jag bara nya ;)"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0