Kenneln

Hejje!
 Jag tänkte skriva lite om kenneln som vi köpte Carlos av och visa lite bilder. Den kenneln Carlos kommer ifrån heter rustic dream och den ligger i stockholm. Dom är jättebra och jätte duktiga. Vi har haft ganska mycket kontakt med dom efter vi fick hem Carlos för vi har haft frågor om foder och sen så har Carlos mage varit lite lattjo lajban till och från så det har vi också pratat om. Dom har hjälpt oss så mycket dom har kunnat och visar verkligen att dom bryr sig. Precis så en kennel ska vara tycker jag. Vi är alltså kanon nöjda. Dom har en hemsida och en blogg så kika gärna in där om ni är intresserade. 
 
www.rusticdream.se
 
Innan vi bestämde oss för att köpa Carlos så var vi uppe i Stockholm 2 gånger och hälsade på. Första gången vi var där så pekade vi ut den vi tyckte var "finast" alla var fina med den vi tyckte om allra mest. När vi var där andra gången som fick vi samma fråga och då pekade vi ut samma hund alltså carlos, han satte sig under sambons ben och njöt och direkt kände iaf jag, HAN ska vi ha. Carlos har en vit fläck på sin baktass så det var därför vi visste att vi hade pekat ut Carlos båda gångerna. Carlos och hans 6 bröder föddes den 1 april.
 
Här är Carlos med hans bröder och deras mamma Thea.
 
 
Här är jag och Carlos pappa Sato. Han ska också sitta i knät precis som Carlos.
 
 
Här är Carlos första gången vi var och hälsade på.
 
 
Här är han andra gången vi var och hälsade på. 
 
 
Denna bilden skickade kenneln till oss någon vecka innan vi kom och hämtade honom.
 
 
När man kollar på alla bilderna när han var så liten så tänker man, vart tog tiden vägen? shit vad fort det har gått. Sambon frågade mig efter vi har fått reda på att vår kennel letar efter en ny hane som dom ska avla på och skaffa fler valpar, ska vi köpa en till?
Haha sakta i backarna döö ;) Inte förens Carlos blir en förebild för en ny valp, alltså om några år, så kanske ;)
 
 
 


Kommentarer
Ulrika

Nämen vilken fin blogg Carloss fått, och tack för alla fina ord ♥

Det ska bli kul att få följa hans väg i livet :)

2012-12-13 @ 21:03:04
URL: http://www.rusticdream.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0