Juldagen

Hejhej!
Då var det juldagen idag. Carlos har sovit som en gris inatt. När husse gick till jobbet imorse så vaknade han inte, vilket han annars alltid brukar göra.
Husse ringde oss vid 9.30 vilket brukar vara standard tiden att vakna för mig. Men Carlos sov fortfarande. Han vaknade inte ens av att jag låg och pratade en stund. Jag kunde inte somna om så jag låg kvar i sängen och tänkte att jag tar väl en sovmorgon jag också då. Jag satte på tvn, höll på med mobilen medans Carlos låg och susade så gott. Klockan blev 12.00!!!!! Han sov fortfarande. Nu kunde inte jag ligga kvar iaf så jag väckte Carlos, vilket inte verkade så omtyckt för han reste på sig och bara vände sig om haha ägd! Jag gick upp och började rassla i hans matskål DÅ kom en trött Carlos gående.. " jaja jag går väl upp då" Varför Carlos var så trött var för att igår så gick vi upp vid 6 och körde husse till jobbet och sen åkte vi ut till mina föäldrar och gick två st låångpromendar i skogen. Sen var det julafton, så mycket packetöppning, mycket folk, TOMTEN och väldigt mycket nya intryck.
Snart så serveras det kalkon hos mormor. Så jag och Carlos ska alldeles strax gå till henne. 
Ha det så bra!
 
Mycket snö i skogen.
 
Hallå dö.
 
En julklapp från tomten.
 
Att öppna paket var de roligaste på hela dagen igår tyckte Carlos. Han fick 5 st packet. Gissa om han blev glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0