Forum

Halli hallå!

Jag har ängat hela morgonen att läsa på ett forum som endast handlar om dogo canarion. Det är jätte kul att läsa om vad andra DC ägare gör med sina hundar och man kan få en hel del tips faktiskt. Det finns allt mellan himmel och jord på det forumet. Så checka in om ni är nyfikna. Riktigt roligt. Här kommer länken.
 
www.dogocanario.swedishforum.net
 
Idag är det löördag , väldigt skönt. Är ledig hela helgen. Idag så ska jag och Carlos ut till mina föräldrar, sambon är och spelar bandy som vanligt på lördagar någonstans i Sverige. Mina föräldrar bor på landet så det kommer bli en långpromenad i snön. Det har snönat hela natten och morgonen så det är nog väldigt mycket snö där ute. KUL säger Carlos ;)
Julbak står även på schemat, mysigt säger jag. MUMS säger Carlos ;) Han har blivit ett riktigt matvrak. Äter allt han bara kommer över, och då menar jag verkligen ALLT. Det är nog lite unghundsbeteende, eller ?! ;);)
 
 
Vinka gärna om ni har vägarna förbi !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0