Första inlägget !

Hola!
Jaha ja då har man skaffat en blogg. 
Trodde jag aldrig skulle skaffa en blogg. Men nu när vi har skaffat hund så har jag något som jag tycker är intressant att skriva om ;)
Detta är en blogg som kommer handla om i förstahand om vår hund Carlos, min bebis :)
Han är en dogo canario på 8 månader så tänkte skriva en del om rasen och hur det är att ha en hund som han osv osv osv ja ni fattar ;) Sen får vi la se vad jag kommer att skriva mer om. Om mitt händelserika liv kanske ;) Inte för att göra er besvikna men det kommer inte bli några "Dagens outfit" bilder, sorry!

 
Vår familj :)
 


Kommentarer
Anonym

Fina familjen!

2012-12-13 @ 16:11:38
solveig löfdahl

Fina familjen!

2012-12-13 @ 16:14:14
solveig löfdahl

fina familjen!

2012-12-13 @ 16:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0