En helt vanlig torsdag

Hej!
Jag och Carlos har varit ute och lekt i den snön som finns kvar. Vi tränade lite på en gräsmatta. Vi körde lite sök, jag trykte ner en massa godis i snön sen så fick han använde sin nos ordentligt. Vi fick en del blickar, men det gillar Carlos så det är lugnt ;) En ganska stor nackdel att bo i stan med hund är ju att man inte kan ha dom lösa. Inte så roligt för Carlos att gå långpromenad på asfalt och i koppel. Lite småfläckar med gräs som man kan busa på. Lite svårt att hinna åka ut till skogen varje vardag. MEN som sagt hoppas att inom en snar framtid att vi kan köpa en lite hus och en stor trädgård till Carlos :) hehe!
 
" Sluta ta kort , säg bara varsågod " Baconfest! Han ser som en liten valp på denna bilden :)
 
:)
 
Ursäkta dåliga bilder. Iphonen är ju inte för bra i mörker inomhus!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0