Busdag

Hejsan!
Idag har jag och Carlos busat och tränat i stort sätt hela dagen. Jag är full av blåmärken, rivmärken m.m. Men kul var de ;) Ber om ursäkt till mina grannar om det har dunkat i deras golv/tak.
Jag tror att jag får börja träna lite mer styrketräning så jag kan brotta ner han på riktigt. Han blir ju inte lättare precis. 
En av hans favoritleksak är min toffs på min handled. Han gör allt han bara kan för att få tag i den, och när han sen låser käkarna och man då ska försöka få ut en liten toffs som sitter mellan hans tänder. Good luck!
 
"Kan själv"
 
Carlos älskar värme. Så när han idag hittade elementet så satt han där och bara njöt. Sen blev han trött och la sig ner, men då nuddade inte så mycket av hans kropp elementet så då var han tvungen att sätta sig upp igen. Han sov nästan sittandes. Även när vi duschar honom och det är för kallt då vill han inte vara med mer, men när vi höjer värmen dååååååå sitter han blixtstilla och bara njuter. Gullegrisen !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0