Bästa julklappen

Hejsan!
Sedär, nu är julen över. Det gick alldeles för fort. Det tyckte Carlos nog också, han vill ju ha mer paket!!
Den bästa julklappen Carlos fick (som han själv tycker tror jag) var ifrån min syster. En apa med mycket långa armar och ben :)
 
Apan :)
 
Carlos fick en fin pläd av mormor som han kan ha när han är hos henne. Här så ser ni att han ligger och göttar sig med ett ben. Några minuter senare så låg benet i hans mage i några sekunder sen spydde han upp halva benet på sin fina pläd. Kul! Hetsäter ben gör han iaf.. inte första gången han spyr upp dom ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

presacanario.blogg.se

Detta är en blogg som handlar om hundrasen Dogo canario, om vår hund Carlos. Du kommer att läsa om vad vi gör om dagarna, jag, min sambo och vår hund Carlos och hur vårt liv ser ut. Ciaao :)

RSS 2.0